Menu rozwijane dostarczyły profilki

środa, 25 stycznia 2017

Wywiad z Kozlix!

Heloł!
Dziś mam dla Was wywiad z.... Kozlix!
Kozlix- Koz
Ja- Ja XDD

Ja-Pierwsze pytanie: Jak sie czujesz z tym ze twoj edit jest na momio?

Koz- Jeju jestem niesamowicie podniecona :3 czuje się jakbym zostawiła w tej grze ślad mojej osoby. ❤

Ja- Drugie pytanie: Myślisz, że nadajesz się na moderatora i czy wgl chcesz nim być?

Koz- W sumie pytanie czy nim chce być jest proste 😃 Jasne, że chcę kto by nie chciał przecież. A to czy się nadaję to dość trudne pytanie ale wydaje mi się że dałabym sobie radę jako moderator. Bardzo dobrze się w takich rolach odnajduję. ^-^

Ja- pytanie 3: Myślisz, że masz "fejm" na momio?

Koz- Aktualnie to owszem jestem rozpoznawalna bo mnóstwo rzeczy się nagle skumulowało. 😅 Wpierw moje włosy "zaistniały" na momio a dzisiaj nagle Emily napisała o ambasadorach. Wiec zgaduje ze mnóstwo osóbek mnie nagle poznało. 😂

Ja- Pytanie 4: Czego najbardziej nie lubisz w momio a co najbardziej?

Koz- oj czego ja tutaj mogę nie lubić hmm w sumie to tego tz. SPAMU nie lubię łańcuszków oraz co chwilę pytania się o prezenty (bardziej cos w stylu DAJ PREZENT bo jeżeli osoba poprosi ładnie to nie mam nic do tego ^-^). A najbardziej Uwielbiam atmosferę na momio i zaangażowanie osób które tę grę stworzyły. Uwielbiam to, że dzieki tej gdzie poznałam mnóstwo niesamowitych osób. Uwielbiam to, pomaga ona rozwijać umiejętnosci oraz hobby (takie jak pisanie czy rysowanie) 😃

Ja- Pytanie 5: Czemu akurat taka nazwa?

Koz- Hah uwielbiam to pytanie. Jak już dobrze pewnie wiekszosć osób wie nazwa się wzięła od słowa Koza/Kózka a to dlatego że zawsze jakoś mnie to zwierzątko otaczało bo i mam znak zodiaku koziorożec i nazwisko dosć podobne i w sumie ciekawe historie związane z koziołkami ^-^ (bo jak byłam malutka nie wiedzieć czemu gdy ktoś mi pokazywał kózkę zaczynałam się smiać). 😃

Ja-pytanie 6: Czemu założyłaś momio?

Koz- Byłam ciekawa dlaczego tak wszyscy je polecają na MovieStarPlanet. Bardzo cieszę się że to zrobiłam bo teraz już tylko w to gram. ^-^

Ja- Ok, to było ostatnie pytanie =^-^=

Koz- dziękuję bardzo za wywiad ❤
~Asia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz