Menu rozwijane dostarczyły profilki

środa, 25 stycznia 2017

Początkowy look

Hej, jednak dziś robię tego posta XDD
No ale zacznijmy!
Zrobiłam looka z ubraniami które znajdziemy w sklepe i są za diamenty.
Look jest za 2000 diamentów a nawet mniej! Tą kwote otrzymamy na samym początku gry :)
Jest to prosta stylizacja jak dla mnie ładna, a oto ona:
Opisze ten look 
Włosy: Jak dla mnie najładniejsze ze sklepu (za diamenty) a kolor najbardziej pasował do stylizacji
bluzka: Bardzo ją lubię dlatego ją tu dałam XD
Spodnie: ze wszystkich pasowały najbardziej ogólnie ładne spodnie
buty: zwykłe, proste białe buty. Często je nosze do moich looków i tu też je dałam
torebka: dopełnia ten look i tyle xD Można dać inną, ale ja wybrałam tą XDD
szminka: jest to najładniejsza ze sklepu szminka wiec nie było wyboru XD
Tu jeszcze koszt, 1874 diamienty. 


Jeszcze chce powiedzieć, że ten post stworzyłam dlatego, żeby uświadomić niektórych, że bez unikatów, szafirów itp  można stworzyć ładnego looka :)

~Asia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz