Menu rozwijane dostarczyły profilki

czwartek, 26 stycznia 2017

Wywiad z Disnow Blacki!!

Czeeeśśśććć!!!

Dzisiaj przeprowadziłam wywiad z Disnow blacki, którą serdecznie pozdrawiam.

Oto on :


                                  Ja: Pytanie nr.1 :Dlaczego założyłaś momio?

Dis : Historia jest dłuższa ale opowiem krótszą. A więc
Oglądałam sobie youtuba. Wtedy miałam takie "parcie" na Kiciorę
I ja ją lowe i wgl. i patrzę odcinek z momio hmm.. po oglądnięciu
postanowiłam też założyć momio i tak oto jestem 😋

Ja : Pytanie nr.2 : Jak zaprzyjaźniłaś się z Cermeniną?
Dis : O to długa historia xD
Pewnego słonecznego sierpniowego dnia
Oglądałam mało znany blog o momio i zobaczyłam
Tam taką dziewczynę *Cer* i były
Pokazane tam jej look`i. W tym momencie
Dis się zakochała. Te look`i były cudne
*One są cudne*. Zaprosiłam Cer. Przyjęła mnie.
Była moim moją *królową*. Pisałyśmy codziennie i
Się bardzo polubiły śmiechu. Nasza przyjaźń
Trwa do teraz i Cer znam już ok.6 miesięcy💙

Ja : Pytanie nr.3 : Od kiedy piszesz na blogu mymomio?
Dis : Ojacie sama nie wiem :f pare miesięcy.

Ja : Pytanie nr.4 : Od kiedy grasz w momio?
Dis : Hmm.. Pierwsze konto założyłam w *Dis robi bardzo
Skomplikowane działania* w lutym 2016 to była blackivip
Ale zostawiłam to konto na 3 miesiące i od 12 mają 2016 gram tutaj.

Ja : Pytanie nr.5 : Czy chciałabyś zostać moderatorem?
Dis : Chciałabym

Ja : Pytanie nr.6 : Jaka dostawa najbardziej 
Ci się podobała od początku swojej gry?

Dis : Ahh była to dostawa Most Wanted
Ponieważ były to początki mojego konta.
Dostawa była w sklepie 13 mają a ja założyłam 
Dis dzień przed. Dzięki niej mam bardziej 
Wartościowe ubranka ^^ Wspomnę też o
Dostawie z Soy Luny, na którą czekałam xD
Pamiętam jak pisałam do supportu z Cer 😋
No i w sumie niedługo się pojawiła.
Było warto czekać😋

Ja : Ostatnie pytanie : Co najbardziej lubisz w naszej
grze?
Dis : Poznawanie przyjaciół. Poznałam tu
Wspaniałe osoby, z którymi piszę codziennie.
Oraz lubię tu ubieranie się hihi😋
W tej grze zmieniłam totalnie swój styl.

Ja : Dziękuję ci bardzo za wywiad.
Dis : Proszę ^^

Jeszcze raz bardzo Ci dziękuję za wywiad! 

Papa ;*






















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz